مطالب محبوب

دریفت با بوگاتی ویرون تیونینگ منصوری + ویدیو

نسخه ویژه منصوری از ابرخودروی بوگاتی ویرون مجهز به پیشرانه قدرتمند ۱،۲۰۰ اسب بخار، یکی از گرانقیمت‌ترین خودروهای جاده‌ای جهان محسوب می‌شود.

دریفت با بوگاتی ویرون تیونینگ منصوری + ویدیو
به گزارش زومیت،ویرون خودرویی است که اصلا نیاز به معرفی ندارد. این شاهکار بوگاتی با ۱،۲۰۰ اسب بخار قدرت تولیدی از پیشرانه در زیر کاپوت، توانست رکورد بیشینه سرعت ۴۰۸.۸۴ کیلومتر بر ساعت به نام خود ثبت کند. این محصول، با توجه به قیمت بیش از یک میلیون دلاری، به عنوان یکی از گرانقیمت‌ترین ابرخودروهای جاده‌ای جهان شناخته می‌شود. البته این ویژگی‌ها مربوط به زمانی است که هنوز بوگاتی شیرون وارد بازار نشده بود وپس از آن، قضیه تاحدودی تفاوت پیدا کرد. در حالی که اکنون بسیاری از مدل‌های بوگاتی ویرون در کلکسیون‌های گران‌قیمت نگهداری می‌شوند، رانندگی جاده با نمونه‌ای از این ابرخودرو استفاده مناسبی به نظر می‌رسد.


شرکت اگزوتیکس دیلی درایون (Exotics Daily Driven) با همکاری یک مالک بوگاتی ویرون، تصمیم گرفت که “گران‌ترین فرسودگی جهان” را ایجاد کنند. بوگاتی مورد استفاده در این مورد نسخه ویژه ۲.۳ میلیون دلاری منصوری وایور (MANSORY Vivere) است که هر کدام از لاستیک‌های آن حدود ۱۰،۰۰۰ دلار قیمت دارد. با احتساب هزینه‌های حمل‌ونقل و مجموعه رینگ و لاستیک که در این معادله به کار می‌رود، اگزوتیکس دیلی درایون تخمین می‌زند که این تجربه تقریبا ۱۵۰،۰۰۰ دلار هزینه دربرداشته باشد.
چند هفته قبل هم، مالک این خودرو اقدام به تست نهایت سرعت بوگاتی ویرون در اتوبان‌های امریکا کرده بود که با واکنش پلیس ایالتی مواجه شد.
جدای از اعداد گفته شده، ابرخودروی بوگاتی ویرون می‌تواند به آسانی در یک کلیپ ۲۱ دقیقه‌ای این لاستیک‌ها را در یک پارکینگ خالی با ترمزگیری و دریفت، فرسوده کند. دود بسیار زیادی از لاستیک‌ها تولید می‌شود و ترمزگیری‌های مداوم گرمای شدیدی در لاستیک‌ها به وجود می‌آود که البته چند هزار دلار باید در نهایت برای یک مجموعه جدید لاستیک خرج شود. با تمام هزینه‌های گزاف برای این تجربه، به نظر می‌رسد که از نظر مالک و EDD ارزش انجام دادن را داشته باشد.در انتهای کلیپ، لاستیک‌های ابرخودروی بوگاتی ویرون به شدت فرسوده شده‌اند و مقدار قابل توجهی از سطح لاستیک خورده شده است. قدرت بسیار بالای پیشرانه بوگاتی ویرون در ترکیب با ترمزگیری، به راحتی می‌تواند هر لاستیکی را نابود کند و همین مسئله بوگاتی را به خودرویی پرخرج تبدیل می‌کند.


 

كلمات كليدی: بوگاتی ویرون

 
امتیاز دهی
 
 

نظر شما
نام
پست الكترونيک
وب سایت
نظر