BYD همکاری خود را با آرسنال آغاز کرد

توچی‌های لندن قرار است از اتوبوس های برقی BYD استفاده کند. BYD پیش از این در ایران با S6 معرفی شده بود

BYD همکاری خود را با آرسنال آغاز کرد

باشگاه فوتبال آرسنال انگلیس قراردادی با شرکت خودروسازی چینی BYD Auto امضا کرده است، تا این غول سازنده خودروی الکتریکی به عنوان شریک رسمی در حوضه خودرو و اتوبوس توپچی‌های لندن تبدیل شود. وارن بافت نیز که یکی از سرشناس‌ترین چهره‌های اقتصادی جهان محسوب می‌شود، بخشی از سهام شرکت BYD را در اختیار گرفته است.

BYD در حال حاضر کار طراحی، توسعه و تولید خودروی الکتریکی، اتوبوس، وسایل نقلیه تجاری و تجهیزات راه‌آهن را انجام می‌دهد. این خودروساز الکتریکی قصد دارد اتوبوس دوطبقه برای حمل‌ونقل باشگاه فوتبال لندنی فراهم کند. این شرکت می‌خواهد به دنبال اهداف توسعه‌طلبانه خود بیش از ۲۲۰،۰۰۰ کارمند را در سراسر پنج قاره جهان استخدام کند. همکاری باشگاه فوتبال آرسنال با BYD شامل استفاده از لوگوهای LED و آرم برند خودروساز چینی روی صندلی‌ها و فضاهای تبلیغاتی ورزشگاه اختصاصی امارات متعلق به این تیم انگلیسی می‌شود.


وینای ونکیتشام، مدیر ارشد تجاری آرسنال گفت:
ما افتخار می‌کنیم که اولین باشگاه فوتبال در لیگ برتر انگلیس باشیم که به مشارکت جهانی در خودروهای الکتریکی می‌پیوندیم و این کار را با یکی از بزرگ‌ترین و مشهورترین شرکت‌های چینی انجام می‌دهیم. وسایل نقلیه الکتریکی در آینده به عنوان بخش بزرگی از صنعت حمل‌ونقل انجام وظیفه خواهند کرد و ما خوشحالیم که به پیشروی جهانی این صنعت برای ورود به خانواده شرکت های رسمی باشگاه خوشامد بگوییم. این مشارکت نشان‌دهنده یک حرکت دیگر برای بهبود سهم ما در پایداری زیست محیطی است؛ چیزی که هم ما و هم شرکت BYD به آن علاقه‌مند و مشتاق هستند. این قدم بزرگی برای حرکت به سمت پیشرفت و ترقی محسوب می‌شود و نتیجه مستقیم تور پیش از شروع فصل سال گذشته‌ی ما در شانگهای و پکن است.
آرسنال در پایان فصل جاری لیگ برتر جزیره با یکی از بزرگ‌ترین اتفاقات طی سال‌های اخیر مواجه خواهد شد. قرار است آرسن ونگر مربی سرشناس فرانسوی پس از گذشت ۲۲ سال از این باشگاه جدا شود و جای خود را به فرد دیگری بدهد. ونگر فرانسوی از سال ۱۹۹۶ تاکنون سرمربی‌گری تیم فوتبال آرسنال را بر عهده دارد و به عنوان کهنه‌کارترین و موفق‌ترین مربی فوتبال این باشگاه برای کسب افتخارات و قهرمانی‌های متعدد شناخته می‌شود.


استن کرونکه، سهام‌دار عمده باشگاه فوتبال آرسنال گفت: آرسن ونگر با چشم‌انداز و فکر خود در زمینه چگونگی "سبک و شیوه بازی فوتبال"، هویت باشگاه آرسنال و فوتبال انگلیسی را تغییر داده است.


 
امتیاز دهی
 
 

نظر شما
نام
پست الكترونيک
وب سایت
نظر