مطالب محبوب

5 محصولی که میتواند پرشیای اسپرت شما را به اوج زیبایی برساند

در این مطلب با 5 محصول بسیار خوب برای داشتن یک پرشیای اسپرت آشنا می‌شوید

5 محصولی که میتواند پرشیای اسپرت شما را به اوج زیبایی برساند
پژو پرشیا یکی از بی‌حاشیه‌ترین ماشین‌های تولید داخل است که تقریبا هر کس که آن را خریده از کیفیت و قدرتش راضی بوده است. در این مقاله در مجله ایران کارلوکس، می‌خواهم چند پیشنهاد خوب برای داشتن یک پرشیای اسپرت را بنویسم. اگر به هوس خرید، برای پرشیای ناز خود افتادید هم لینک خرید محصولات را در میانه مطلب می‌گذاریم تا به راحتی با چند کلیک وسایل مورد نیاز خود را فراهم کنید.
این واقعیتی است اسپرت کردن ماشین یک کار پر دردسر است. این که ماشین را چند روزی در کارگاه بگذارید تا ارتفاع آن را تنظیم کنند و یا در مغازه‌های فروش محصولات تیونینگ، به دنبال جنس اصل و با کیفیت باشید، خودش کار حوصله سر بر و آزار دهنده است که گاهی اگر چندان عاشق یک ماشین اسپرت نباشید، کلا قید اسپرت کردن را می‌زنید و مثل یک آدم معمولی سوار یک ماشین معمولی می‌شود.
اما فروشگاه‌های آنلاینی هستند که به راحتی وسایل پرشیای اسپرت شما را برایتان جمع می‌کنند و با چند کلیک ساده می‌توانید بهترین‌ها را داشته باشید. تازه می‌توانید آدرس کارگاه تیونینگ را به ایران‌کارلوکس بدهید و با خیال راحت جنس را درب کارگاه تحویل بگیری و لذتش را ببری. حالا وقت آن است که یک پرشیای اسپرت خوشگل را طراحی کنیم


1. رشته های نور داخلی جذاب

اما اولین پیشنهاد برای پرشیای اسپرت، تمام خودرو‌های ایرانی موقع اسپرت شدن یک چیز بزرگ کم دارند آن هم ال وایر است. داخل ماشین با یک روکش صندلی پرشیا از جنس چرم مشکی آماده نصب الوایرها می‌شود. این لامپ‌های رنگی رشته‌ای روی خطوط داخلی ماشین قرار می‌گیرند و بعد داخل ماشین را حسی فضایی می‌بخشند. رقص نور این رشته‌های رنگی نور می‌تواند دل هر بیننده را ببرد و به راحتی همه را عاشق ماشین شما کند.

 
2. کاور ترمز را فراموش نکن

تا به حال نیم رخ پورشه را دیده‌اید. این ماشین شاهکار اسپرت است. کمتر کسی پورشه را اسپرت می‌کند چون خودش به اندازه یک صد سال از دیگر ماشین‌ها اسپرت دیگر جلوتر است. در نیم رخ پورشه همیشه یک چیز جلب نظر می کند و آن هم ترمز‌های غول آسای سرامیکی یا آلیاژ آلومینیوم آن است. ترمزهایی که با اشاره‌ای ماشین را از سرعت 290 کیلومتر به ایست کامل می‌رسانند.
خوب به دنیا خودمان یعنی پرشیای عشقی خوشگلمان برگردیم. از کاورهای ترمز برمبو می‌توانید برای پرشیای اسپرت استفاده کنید. رنگ قرمز کاور ترمز برمبو رینگ‌های پرشیای شما را به آتش می‌کشد. از آنجایی که بهترین ست اسپرتی که ما به شما معرفی می‌کنیم، روی ماشین نوک مدادی پیاده می شود از رینگ‌های زغالی رنگ با کاور ترمز قرمز استفاده کنید تا خوفناک بودن پرشیای اسپرت خود را به رخ همه بکشید.

3. زنون، زنون و باز هم زنون

برای پرشیای خود حتما از یک زنون یخی بسیار زیبا استفاده کنید البته در چراغ های پایین سپر چراغ‌های اصلی از هدلایت‌های پایه h7 استفاده کنید به این صورت دیگر پلیس هم شما را جریمه نمی‌کند. نور سفید و یخی زنون کامل کننده ارتفاع پایین رنگ‌های مشکی ماشین است. حتما از لوگوهای چراغ دار پرشیا استفاده کنید نور سفید لوگو در ترکیب زنون علاوه بر آن که در چشم همه در می‌آید قدرت آرم، پژو را نیز به همه منتقل می‌کند.
 

4.چراغ خطرهای خطرناک

چراغ های جلو را که به خوبی تغییر دادید پرشیای مشکی شما از پشت هم باید خطرناک به نظر برسد و هیچ چیز بهتر چراغ خطر‌های طرح دار برای این کار نیست. چراغ خطرهای طرح M را من به شما پیشنهاد می کنم با هر ترمز، یک طرح زیبای حرف M انگلیسی پشت ماشین شما نقش می‌بندد و چشم هر بیننده‌ای را خیره می‌کند. یک جفت چراغ طرح ام پرشیا شاید در هر جایی کلی خرج روی دست شما بگذارد اما در ایران‌کارلوکس بهترین قیمت را برای خرید چراغ‌های طرح دار پرشیای اسپرت خواهید داشت.
 


5. ارتفاع پست

گاهی دیده شده است آنقدر ماشین را ارتفاع می‌زنند که زمین کش می‌شود، اما این اصلا خوب نیست ارتفاع متعادل را برای ماشین خود انتخاب کنید. ماشین قبل از آن که اسپرت شود باید راه برود و این اصلی‌ترین کار آن است این خیلی چیز بدی است که در خیابان‌های پر چاله چوله و پر دست انداز تهران، هر بار کف ماشین با زمین برخورد کند. با کم کردن زیاد ارتفاع عملا عمر پرشیای اسپرت خود را کم کرده‌اید. پس لطفا ماشین خود را با زمین کش کردن ماشین نابود نکنید.
 این 5 پیشنهاد بسیار باحال هدیه ما از ایران‌کارلوکس به شما بود. این روزها ماشین به یک دلخوشی تبدیل شده است. اگر تم پرشیای اسپرت ایران کارلوکس را پسندید حتما ال وایرهای داخلی را به رنگ زرد و یا نارنجی آتشین تنظیم کنید. بگذارید خوف بودن ماشین چه بیرون و چه درون آن نفس‌ها را در سینه همه حبس کند. البته لازم به گفتن نیست که یک چنین عروسکی را باید تمیز نگه داشت پس واکس و پولیش ماشین هم فراموش نشود.
با مجله ایران کارلوکس همراه باشید تا بهترین‌های دنیای اسپرت و نگهداری ماشین را به شما ارائه کنیم.
كلمات كليدی: پرشیای اسپرت، پرشیا

 
امتیاز دهی
 
 

نظر شما
نام
پست الكترونيک
وب سایت
نظر
تماس با ما
استفاده از مطالب این سایت به قصد اهداف تجاری و بدون ذکر نام شرعا جایز نمی باشد