همه محصولات  >  آپشن های لوکس خودرو  >  مراقبت های خودرویی  >  چادر ماشین  >  چادر ماشین چینی پرز دار - سایز XLarge
Click to see the enlarge image


چادر ماشین چینی پرز دار - سایز XLarge

چادر ماشین ضد آب با پارچه چینی پرزدار مناسب برای خودروهای L90، زانتیا، ساندرو، برلیانس، جک و ماشین های باسایز مشابه

7,000,000 ریال

مدت زمان تحويل: یک تا دو روز

     چادر ماشین از آن دسته وسایلی است که این روزها فقط کسانی از آن استفاده می‌کنند که قدر ماشین خود را بهتر از هر کس دیگری می‌دانند. در میان چادرهایی که در بازار یافت می‌شوند جنس پارچه و الگو دوخت مهم‌ترین موضوعاتی است که باید هنگام خرید لحاظ  کنید. 
چادر ماشین چینی پرزدار جنسی بسیار خاص برای محافظت از ماشین شما دارد. این نوع پارچه چادر از مواد نفتی ساخته شده است که در برابر گرد و غبار و همین طور آب باران بسیار مقاوم‌اند. همین طور وزن این چادر ماشین به گونه است که می‌توانید آن را در ماشین لباسشویی خانگی بشویید. از دیگر ویژگی های این چادر ماشین لایه پنبه‌ای به کار رفته در آن است که سبب می‌شود رطوبت هوا روی ماشین عرق نکند و ماشین کپک نزند. 
چادر ماشین چینی پرزدار به واسطه جنس پردازش که آن را اندکی شبیه پارچه مخمل می‌کند، محافظت خاصی را برای ماشینتان پدید می‌آورد. این جنس خاص عملا یک محافظ فوق‌العاده برای ماشین در برابر خط  و خش است. 
بهترین شرایط استفاده از چادر ماشین پرزدار
استفاده از چادر ماشین پرزدار را ما به کسانی توصیه می‌کنیم که در مناطق شلوغ و در عین حال پرگرد و غبار زندگی می‌کنند. به یاد داشته باشید یکی از بدترین و مضرترین پدیدهای جوی برای رنگ ماشین، گرد و غبار سنگین است. در انواع دیگر چادر گرد وغبار سنگین موجب کثیف شدن چادرماشین می‌شود، به گونه‌ای که  برداشتن و پهن کردن آن موجب می‌شود، لباس‌های شما کاملا کثیف شود. اما  چادر ماشین  پرزدار چینی به واسطه جنسش، می‌تواند گرد و غبار را در لابه لای پرزهایش نگهدارد و اجازه منتشر شدن آن را به هنگام جمع کردن و پهن کردن نمی‌دهد. 
اگر در استان‌های تهران ،خوزستان و مناطق غربی و جنوب شرق کشور زندگی می‌کنید یکی از بهترین انتخاب‌های شما می‌تواند چادر ماشین  پرزدار چینی باشد. از ضعف‌های این چادرماشین این است که اندکی موجب گرمای ماشین در تابستان می‌شود پس بهتر است وقتی که از این محصول استفاده می‌کنید ماشین خود را در جای سایه پارک کنید. یکی دیگر از ویژگی های این چادر ماشین مقاومت آن در برابر باد و طوفان است. در جلو و عقب چادر دو کش دوزی پهن چادر را فیکس برروی ماشین نگه می‌دارند و سبب می‌شوند چادر ماشین شما با باد های بسیار تند هم از روی ماشین به پرواز در نیاید.
برش و دوخت  چادر ماشین  پرزدار چینی کاملا غالب ماشین شما است البته باید به این نکته توجه کنید که چادر مناسب برای ماشین خود انتخاب کنید تا پوشش چادر ماشین شما به خوبی همه جای ماشین شما را بپوشاند. 
راهنمای انتخاب چادر ماشین پرز دار چینی :
•    برای چادر ماشین پراید، انواع هاچ‌بک‌های کوچک مانند MVM 110 و ماتیز، پژو 206 و دیگر ماشین‌های هم سایز، از چادر پرزدار چینی سایز مدیوم  Medium استفاده کنید.
•    برای انواع سدان ها کوچک مانند ساندرو ، ریو، دوو سی ال او،  پیکان و چادر ماشین پژو 405 از سایز لارج Large  استفاده کنید.
•    برای انواع  سدان‌های بزرگ و نیم شاسی ‌ها مانند چادر ماشین سمند،  چادر ماشین ال90  و پژو پرشیا همین طور سدان های چینی مانند جک J5 و دیگر سدان‌های بزرگ و کراس اورها از چادر ماشین چینی پرزدار سایز X Large   استفاده کنید.
•    برای ماشین‌ها شاسی  بلند متوسط مانند انواع هیوندا سانتافه، انواع لیفان شاسی بلند مانند لیفان X60، سوزوکی ویتارا و تویوتا راو4 از چادر ماشین چینی پرزدار سایز XX Large  استفاده کنید.
•    برای ماشین‌های شاسی  بلند بزرگ یعنی ماشین‌هایی که از موتور 6 سیلندر استفاده می‌کنند مانند پرادو چهار در، چادر ماشین تویوتا لندکروز و تویوتا FJ از ساز بسیار بزرگ  چادر ماشین چینی پرزدار یا سایز LC استفاده کنید. البته توجه داشته باشید این محصول تا نیمه چرخ این ماشین‌ها را می پوشاند.

**    ابعاد تقریبی این محصول 119*177*508 سانتی متر می باشد. لذا حتما اقدام به خرید محصول متناسب با خودروی خود نمایید.

 
موضوعات مرتبط: چادر ماشین خارجی، چادر ماشین خارجی XLarge، چادر ماشین ضد آب XLarge، چادر ماشین XLarge، چادر ماشین، چادر ماشین، چادر ماشین ضد آب خارجی XLarge
 
 
مالیات مالیات: 9%
سایر اطلاعات
خرید کالای دیگر
 
امتیاز دهی
 
 

نظر شما
نام
پست الكترونيک
وب سایت
نظر
تماس با ما
استفاده از مطالب این سایت به قصد اهداف تجاری و بدون ذکر نام شرعا جایز نمی باشد