همه محصولات  >  آپشن های لوکس خودرو  >  لوازم جانبی و کاربردی  >  آینه  >  قاب مکمل چراغدار آینه 206
Click to see the enlarge image


قاب مکمل چراغدار آینه 206

قاب چراغدار آینه بغل مخصوص خودروی پژو 206

750,000 ریال

مدت زمان تحويل: یک تا دو روز
    
      اسپرت کردن خودروها امروزه جزء علایق جوانانی محسوب می شود که در نگهداری از خودروی خود حساس و مراقب هستند. خودروی پژو 206 با طراحی اسپرت خود مطمئنا طرفداران زیادی نیز دارد. اما این خودروی اسپرت نیز به مانند تمام خودروهای دیگر می تواند باز هم با قطعات و لوازم لوکس، اسپرت (تر) شود. 

     آینه بغل خودرو از آن قسمت هایی به حساب می آید که وجود راهنما بر روی آن به شدت کمک حال رانندگان دیگر مخصوصا رانندگانی است که در کنار خودروی شما در حال رانندگی هستند. اگر مجبور به زدن راهنما به یکباره شده اید، یا اگر فراموش کرده اید که قبل از رسیدن به مسیر خود راهنما را بزنید، میتوانید از این محصول برای آگاه کردن سایر رانندگان استفاده نمایید. راهنمای موجود بر روی این قاب توسط برق داخلی خودرو فعال می شود.


     از دیگر نکات مهم درین خصوص ارزان بودن این قابِ قابل تعویض است که مطمئناً مناسب عزیزانی است که نمی خواهند بیش از اندازه هزینه ای برای قطعه ای نمایند که به شدت در معرض شکستگی و تصادف قرار دارد.

      * این محصول در دو رنگ مشکی و نقره ای موجود است.
     ** لطفا رنگ محصول مورد نظر خود را در قسمت توضیحات هنگام ثبت مشخصات درج نمایید.
 
موضوعات مرتبط: قاب چراغدار آینه پژو 206، قاب آینه پژو 206، قاب مکمل 206، قاب آینه 206، قاب چراغدار آینه 206، قاب مکمل، قاب مکمل چراغدار، قاب مکمل چراغدار آینه 206
 
 
مالیات مالیات: 9%
سایر اطلاعات
خرید کالای دیگر
 
امتیاز دهی
 
 

نظر شما
نام
پست الكترونيک
وب سایت
نظر
تماس با ما
استفاده از مطالب این سایت به قصد اهداف تجاری و بدون ذکر نام شرعا جایز نمی باشد