1395/11/2 شنبه
 
تماس با ما 

    ایران کارلوکس ضمن احترامی که برای حریم شخصی کاربران قائل است، برای خرید، ثبت نظر یا استفاده از برخی امکانات وب سایت، اطلاعاتی را از کاربران درخواست می‌کند تا بتواند خدماتی امن و مطمئن را به کاربران ارائه دهد. برای پردازش و ارسال سفارش، اطلاعاتی مانند آدرس، شماره تلفن و ایمیل مورد نیاز است و از آنجا که کلیه فعالیت‌های ایران کارلوکس قانونی و مبتنی بر قوانین تجارت الکترونیک صورت می‌گیرد و طی فرایند خرید، فاکتور رسمی و بنا به درخواست مشتریان حقوقی گواهی ارزش افزوده صادر می‌شود، از این رو وارد کردن  اطلاعاتی مانند نام و کد ملی برای اشخاص حقیقی یا کد اقتصادی و شناسه ملی برای خریدهای سازمانی لازم است. مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و ایران کارلوکس تنها برای ارسال همان سفارش، از این اطلاعات استفاده خواهد کرد.

    همچنین ایران کارلوکس ممکن است برای ارتباط با مشتریان، بهینه سازی محتوای وب سایت و تحقیقات بازاریابی از برخی اطلاعات استفاده کند و برای اطلاع رسانی رویدادها
 و اخبار، خدمات و سرویس‌های ویژه یا پروموشن‌ها، برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل و پیامک‌ها نداشته باشند، می‌توانند عضویت دریافت خبرنامه ایران کارلوکس را در پروفایل خود لغو کنند.

    ایران کارلوکس ممکن است نقد و نظرهای ارسالی کاربران را در راستای رعایت
 قوانین وب سایت ویرایش کند. همچنین اگر نظر یا پیام ارسال شده توسط کاربر، مشمول مصادیق محتوای مجرمانه باشد، ایران کارلوکس می‌تواند از اطلاعات ثبت شده برای پیگیری قانونی استفاده کند.

     حفظ و نگهداری رمز عبور بر عهده کاربران است و برای جلوگیری از هرگونه سوء استفاده احتمالی، کاربران نباید آن را برای شخص دیگری فاش کنند. ایران کارلوکس هویت شخصی کاربران را محرمانه می‌داند و اطلاعات شخصی آنان را به هیچ شخص یا سازمان دیگری منتقل نمی‌کند، مگر اینکه با حکم قانونی مجبور باشد در اختیار مراجع ذی‌صلاح قرار دهد.

     ایران کارلوکس همانند سایر وب سایت‌ها از جمع آوری IP و کوکی‌ها استفاده می‌کند، اما پروتکل، سرور و لایه‌های امنیتی ایران کارلوکس و روش‌های مناسب مدیریت داده‌ها اطلاعات کاربران را محافظت و از دسترسی‌های غیر قانونی جلوگیری می‌کند.

     در صورتی که از ایران کارلوکس و خدمات و یا هر موضوعی شکایتی دارید می توانید از لینک ثبت نام شکایت، شکایت خود را مطرح نمایید و ازقسمت پیگیری شکایت می توانید وضعیت شکایت خود را دنبال نمایید.
 
    ایران کارلوکس برای حفاظت و نگهداری اطلاعات و حریم شخصی کاربران همه توان خود را به کار می‌گیرد و امیدوار است که تجربه‌ی خریدی امن، راحت و خوشایند را برای همه کاربران فراهم آورد.

در صورت وجود هرگونه سوال، لطفا با اطلاعات تماس زیر ارتباط برقرار کنید.
 
تلفن تماس:  (پاسخ گویی تلفنی از ساعت 8 الی 22)
02136624296
02133204632
09126340839
 
دفتر مرکزی و مرکز امور مشتریان:

آدرس : تهران افسریه شمالی خیابان تارخ پلاک 114

کد پستی :  17838-46151

 

تماس با ما


تاریخ و زمان درخواست
تاریخ و زمان درخواست
* نام
پاسخ به شکایت
* نام خانوادگی
متن اصلی
* شماره همراه
* پست الکترونیکی
متن بررسی
* متن اصلی
متن شکایت
کد امنیتی
 
 
امتیاز دهی
 
 

نظر شما
نام
پست الكترونيک
وب سایت
نظر